c/Tramuntana, 14

informacio@parroquiabufala.cat

Som-hi

Què és el Som-hi?

El Som-hi és un “Centre d’Atenció a la Dona”. Va neixer a l’any 1997 als locals de la Parròquia de Sant Francesc d’Assís de Bufalà -Badalona- aleshores ubicats al Carrer Bailen 10-12.

D’on sorgeix?

Els motius que ens han induït a fer aquest projecte han estat les necessitats constatades al tractar amb les mares del Reforç Escolar i veïnes del Barri.

El que hem constatades:

Son dones que ens demanen ajut, recolzament, etc. Tenen una gran necessitat de parlar i de ser escoltades. Tenen una gran dificultat a l’hora de realitzar les activitats més bàsiques i quotidianes. Tenen limitacions personals d’organització i d’estructuració.

Tot plegat a estat un impuls a un treball que dóna resposta a unes necessitats del nostre Barri. Creiem que la persona, amb un recolzament i acompanyament pot arribar a caminar sola. Volem compartir el nostre temps, valors personals i coneixement amb altres dones veïnes.

Que es vol aconseguir?

Fer un servei des de la Comunitat Parroquial al Barri. Acollir, acompanyar i escoltar a altres dones que en tinguin necessitat. Oferir un lloc de trobada que afavoreixi l’autonomia de la persona.

Que s’hi fa al Som-hi?

Xerrades orientatives de temes diversos dirigides per persones professionals. Sortides culturals. Colònies d’esbarjo un cop l’any. Treballs de caire artístic. Costura habitual de la casa. Manualitats pròpies de festes populars. Informació i ajuda a l’hora d’ entrebancs administratius o socials…

Responsable del Projecte.

Montserrat Illa i el seu equip de col•laboradors.

Dies i hores que hi te lloc:

Tots el dilluns i dimecres de 10 a 12 a la Parròquia de Sant Francesc d’Assís. C/ Tramuntana 14-16.

Desplaçat dalt de tot